עיצוב לפרינט

התהליך על קצה המזלג

חזון ותוכנית עבודה

בשלב הראשוני נתכנן ונבחן המוצר אותו אנחנו מעוניינים לעצב מעיניים מקצועיות ומתוך התבוננות אל ה"עולם האמיתי" - איך המוצר יתנהג? מה תהיה השפה הויזואלית שלו? איך יהיה נכון להבליט אותו? ועוד שאלות שיענו ויתוכננו כבר בשלב זה. העיצוב יהיה מושפע משפת המותג ומהלוגו שלך, על מנת לשמור על הבידול והייחודיות שלך לאורך כל הדרך.
*כבר בשלב זה חשוב לדעת האם יש צורך בגימורים מיוחדים לעיצוב שלך ולעדכן אותנו על כך.

יוצאים לעבודה

זה השלב בו אנחנו מחדדים את העפרונות, או יותר נכון, מפעילים את תוכנות העיצוב בהן כל הקסם קורה, ומתחילים לעבוד על יצירת מוצר הדפוס שלך כך שיראה מושלם ותואם למטרות העסקיות שלך, תוך כדי הביצוע הטוב והפדנטי ביותר.
*הערה חשובה - יש לשלוח לנו את הטקסטים הרלוונטים לתוצר מראש.

דיוקים והתאמות

בדפוס בשונה מדיגיטל, מהרגע שהתוצרים מודפסים, אין מקום לשינויים ולטעויות ובמידה וכן, יהיה כרוכים בעלויות גבוהות, ולכן, כיאה לפדנטים ופרפקציוניסטים מושבעים, נוודא איתך כי התוצר עונה לדרישותך ב-100% ונראה שהכל מסודר ומאורגן במקומו. בשלב הזה רצוי לבצע גם בדיקות הגהה מטעמך.

פינישים אחרונים

ועכשיו כשהכל מאושר והתוצר המוגמר עוד שניה אצלך, ניצור עבורך קובץ מוכן לדפוס הכולל המלצה על ניירות מתאימים, צבעוניות, בלידים והנחיות ברורות ומותאמות לבית הדפוס בשביל לייצר את התוצר הטוב והמרשים ביותר.

טיפים לדרך

טיפים לדרך

היכרות עם בית הדפוס

אף אחד לא אוהב הפתעות או פאשלות, בטח לא בדפוס, לכן נמליץ על בדיקה מראש של בית הדפוס.
איך הם היו רוצים לקבל את קבצי הדפוס, באילו מידות יצטרכו את התוצרים ולהבין מראש כל דבר ומידע
שיתאפשר לקבל לפני על מנת למנוע טעויות או עיכובים בדרך.

טסט לפני הדפסה

לא מדפיסים בייצור המוני לפני הדפסת טסט אחד על מנת לוודא שההדפסה תואמת את הצבעוניות
(וללא סטיות שקורות המון פעמים), שהעימוד והתוכן נראים טוב.
אחרי שהכל נראה פיקס – נותנים את האישור הסופי להדפיס.

גימורים מיוחדים

יש לעדכן את המעצב על גימורים מיוחדים – במידה וחשבת מראש על עיצוב הכולל גימורי זהב, כסף או אלמנטים מיוחדים,
חשוב לעדכן מראש את המעצב על כך, ובהתאם ייצר קובץ נוסף שמכיל רק את הגימור עבור בית הדפוס.

בהצלחה!