עיצוב לדיגיטל
התהליך על קצה המזלג
חזון ותוכנית עבודה
הדיגיטל היא הזירה המרכזית שבאמצעותה בעלי עסקים מציגים את עצמם היום. כדי לבלוט ולסקרן את הלקוחות הפוטנציאלים שלך יהיה צורך בתכנון וחשיבה על כל האלמנטים הגרפיים שנרצה להופיע איתם, תוך הבנה ומחשבה איך יגרמו להשפעה המירבית והטובה ביותר על הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
יוצאים לעבודה
אחרי שהבנו מהם מוצרי הדיגיטל הרלוונטים (באנרים, מודעות, דף נחיתה או פוסטים), נתחיל ליצור אותם בהתאם לשפה הגרפית שלך - בתיאום מושלם עם הצבעוניות, הפונטים ושאר מרכיבי ה-DNA העיצוביים שיצרנו עבור העסק שלך, כך שיזהו אותך בהמשך בכל מקום. *הערה חשובה - את התוכן חשוב שנקבל ממך מראש.
דיוקים והתאמות
התוצרים כמעט מוכנים ומחכים לאישור הסופי שלך, אחרי הדיוקים האחרונים שירגישו לך שזה "בול" מה שרצית או יותר טוב ממה שציפית (לשם אנחנו חותרים).. זה השלב שבו עושים את הפינישים האחרונים לקראת יציאה לדרך - תיקונים או שינויים קטנים, התאמות גודל לפלטפורמות החברתיות השונות או לרשת השיתוף ודיוקים אחרונים לפני שיוצאים לקמפיין.
הכוונה לדרך חדשה
הקבצים שלך רשמית מוכנים להופעה שלהם ברשת, זה הזמן להפיץ אותם ואת המותג שלך אל העולם. בשלב זה רצוי גם להכיר את השירות המיוחד של הסטודיו - פוסטים ללא סוף. מה זה אומר? שמקבלים מאיתנו תבנית מוכנה ומותאמת אישית לפוסטים שלך ברשתות, ומכאן תוכל להתנהל ולעצב לגמרי בעצמך בקאנבה או בכל תוכנה עצמית אחר.
פרויקטים נוספים
טיפים לדרך
טיפים לדרך
הפלטפורמה היא העיקר
לכל פלטפורמה יש את האלמנטים הרלוונטים אליה, את המידות שלהם והרזולוציות הנדרשות להן.
לכן, חשוב מאד לדעת בדיוק איפה בדיוק רוצים לפרסם (גוגל / פייסבוק / טאבולה / אאוטבריין / לינקדין וכו')
ולעדכן בכך את המעצב רגע לפני תחילת העיצוב.
שפה אחידה
חשוב לשמור שפה אחידה לכל התוצרים שלך – פוסטים בפייסבוק, סטורי באינסטגרם והאתר שלך,
האם כולם מדברים באותה שפה?
לפני שמתחילים לייצר תוכן ויזואלי או דיגיטלי חדש חשוב לקחת בחשבון את הנראות הכללית של העסק ברחבי הרשת
ולשמור על תיאום עיצובי בין הנכסים הדיגיטליים, האחידות היא זו שתייצר את סימן ההיכר והבידול שלכם.
עבודה מקדימה
עבודה מקדימה לפני הפגישה עם המעצב – עוד לפני ההיכרות עם המעצב שלך,
יש לחשוב מה התוכן שהיית רוצה לייצר באופן קבוע,
חשוב לנסות לאפיין אותו ולחלק אותו למספר קטגוריות שונות,
לרוב אנו ממליצים ללקוחות שלנו על חלוקה ל-3 סוגי תוכן: רשמי/ אינפורמטיבי, אווירתי וחוויות מהשטח.
בהצלחה!