לוגו ומיתוג
התהליך על קצה המזלג
חזון ותוכנית עבודה
אי אפשר לפספס את ההתרגשות באוויר - יוצאים לדרך. מתחילים בתהליך היכרות ראשוני הכולל שיחת איפיון, חקר מתחרים, איסוף מידע ויצירת לוח חזון שיביע את הקונספט הכללי הראשוני של השפה העיצובית החדשה שלך ויכלול אלמנטים כמו: צבעוניות, צורניות, פונטים ועוד.
יוצאים לעבודה
הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולצאת לעבודה. זה השלב שבו מתחילים ליצור את הקווים הראשונים, החוקים, הדיוק הטיפוגרפי וקו המחשבה שיעמדו מאחורי הלוגו שלך עד להגשת הסקיצות שיתחילו לחבר אותך למותג החדש שלך. כאן ניתן יהיה לראות הלכה למעשה את הניצנים הויזואלים הראשונים של העסק שלך.
דיוקים והתאמות
אחרי שראית את הסקיצות הראשונות את המיתוג שלך (בין אם זה לוגו או שפה), הגיע הזמן לבצע טאצ' אפים, חידודים ודיוקים בשיחת טלפון משותפת ומקיפה לקראת הרגע בו הלוגו של העסק שלך יהיה מוכן באופן רשמי, יעורר בך מלא גאווה והתרגשות, וכמובן ישמש לתחילת פעילות.
הכוונה לדרך חדשה
ועכשיו כשהפכת רשמית למותג ויזואלי עם לוגו מאושר ליציאה לדרך ולהופעה בכל מקום שהמותג שלך יהיה נוכח בו, נעניק לך דף מותג שמסכם את כל ערכי המותג, וכמו כן את הלוגו שלך בכל הפורמטים הנדרשים והסברים כיצד להשתמש בכל דבר בצורה נכונה.
פרויקטים נוספים
טיפים לדרך
טיפים לדרך
רגע לפני האישור הסופי של הלוגו
רגע לפני פרידה מהמעצב לדרך החדשה,
זה השלב שחשוב לבקש מהמעצב לשלוח את הלוגו בפורמט וקטורי שניתן לעשות בו שינויים במידת הצורך.
גם אם הלוגו גורם לך לפרפרים בבטן עכשיו, אי אפשר לדעת מה יקרה מחר וחשוב להשאיר פתח לשינויים.
מגיע לך מזל טוב - יש לך לוגו!
רגע לפני האישור הסופי של הלוגו – יש לוודא שלא קיבלת "בטעות" לוגו מועתק ממאגר כלשהו.
הדרך לבדוק את זה תהיה לגרור את התמונה לגוגל ולראות אם ישנה תוצאה זהה.
קבצים? איזה?
עכשיו יש לדאוג שהוא יגיע בכל הפורמטים הרלוונטיים:
JPEG (רקע לבן) PNG (תמונה עם רקע שקוף), PNG – קובץ מסמך, AI/SVG – קובץ גרפי וקטורי שניתן לעריכה.
רצוי לבקש גם גרסת שחור לבן ללוגו על מנת שיוכל להתאים בקונסטלציות שונות.
מהרגע שיש לוגו
אחרי קבלת הלוגו יש לוודא כי העבירו לך את כל המידע הרלוונטי
איך ממשיכים מפה ואיך שומרים על השפה שיצרו עבורך.
מעצבים שמכבדים את עצמם יצרו עבורך דף או קובץ מותג מסודר שיגדיר את הצורניות, הצבעוניות, פונטים והשפה שלך.
בהצלחה!